Ce se întâmplă în corp dacă mănânci 3 curmale pe zi, timp de numai 12 zile

Ați citit vreodată ceva despre curmale? Da, curmale. Putem afirma că majoritatea oamenilor nu au nicio idee ce fel de fruct este cel despre care vorbim. Dacă vă aflați în acel grup de oameni care nu au încercat curmalele, putem presupune că nu știți despre beneficiile pe care acestea le pot avea asupra sănătății dumneavoastră.

Daca ați începe să mâncați trei curmale pe zi, ați vedea rezultate incredibile. Curmalele sunt fructe bogate în nutrienți. Primul lucru pe care îl veți observa este că aceste fructe au beneficii nutriționale mari. Ele conțin cupru, potasiu, fibre, mangan, vitamina B-6 și magneziu.

Iată câteva dintre beneficiile de sănătate pe care le oferă curmalele: Curmalele îmbunătățesc sănătatea digestivă – Curmalele sunt alimente nemaipomenite pentru sănătatea digestivă. Daca aveți probleme, cum ar activitate lentă a colonului, constipație sau multe alte probleme digestive și gastrointestinale sau cunoașteți pe cineva care are aceste probleme, curmalele pot ajuta. Curmalele conțin fibră și s-a dovedit că acestea reduc riscul de cancer de colon și nu numai. Curmalele reprezintă un tratament natural pentru hemoroizi.

Curmalele sunt bune antiinflamatoare – Cu un conținut atât de ridicat de magneziu – care este un antiinflamator –, curmalele lucrează în favoarea dumneavoastră, alină durerea și ajută la dezumflarea zonelor dureroase. Studiile au arătat că magneziul din curmale poate ajuta la reducerea inflamației arteriale și scade riscul de boli de inimă, precum și o serie de alte inflamații și boli, cum ar fi Alzheimer și artrita.

Curmalele sunt excelente în timpul sarcinii – Recent, cei de la UST au realizat un test să vadă cât de mult ajută curmalele în timpul travaliului și apoi în timpul nașterii. Cercetătorii au testat 69 de femei și au ajuns la concluzia că, în cazul în care femeile au mâncat curmale pe parcursul ultimelor patru săptămâni înainte de naștere, atât travaliul, cât și nașterea au fost mai ușoare. De asemenea, curmalele ajută la pierderea în greutate după sarcină.

Curmalele previn tensiunea arterială crescută și accidentele vasculare cerebrale – Magneziul din curmale este, de asemenea, util atunci când vine vorba de scăderea tensiunii arteriale. Mulți oameni iau medicamente de tensiune arterială când, de fapt, acest fruct ar putea face aceste medicamente să fie inutile. Potasiul din curmale este, de asemenea, de ajutor, pentru că ajută la buna funcționare a inimii și reduce tensiunea arterială.

În plus, s-a făcut o cercetare pentru a determina dacă aceste fructe au un impact sau nu asupra riscului de accident vascular cerebral. De fapt, au existat șapte studii care au dovedit că magneziul scade riscul de accident vascular cerebral cu aproximativ 10% pentru fiecare 100 de miligrame de magneziu ingerate zi de zi.

Cercetarea a fost publicată în American Journal of Clinical Nutrition și arată în mod clar că aceste fructe pot reduce riscul de accident vascular cerebral. Curmalele ajută creierul să funcționeze mai bine.

Au existat, de asemenea, studii efectuate asupra substanțelor din curmale și relația acestora cu sănătatea creierului și s-a demonstrat că atunci când aveți suficientă vitamina B6 în organismul dumneavoastră, creierul funcționează mai bine.

Acest lucru înseamnă că vă concentrați mai bine, vă amintiți lucruri mai ușor și aveți acces mai rapid la informații. Curmalele ajută la menținerea unei minți ascuțite, pregătite să învețe mereu lucruri noi.

Capcanele pierderii în greutate – În timp ce cantitatea de fructe pe care le mâncați vă poate ajuta să scăpați de kilograme, este important să acordați atenție cantității de alimente pe care le consumați. Este posibil să mâncați atât de multe fructe, încât acestea să împiedice eforturile dumneavoastră de scădere în greutate, afirmă pentru CNN.com doctorul Melina Jampolis, un specialist în nutriție.

Jampolis sugerează să vă limitați porțiile de fructe la trei pe zi. Monitorizarea cantității este un element cheie în special pentru fructele uscate, cum ar fi curmalele, care au dimensiuni mai mici, dar care oferă organismului multă energie. Ca o regulă generală, o porție de fructe proaspete ar trebui să fie de aproximativ 1 ceașcă, iar o porție de curmale uscate ar trebui să fie de aproximativ un sfert de ceașcă.

Loading...