Încearcă aceste alimente pentru durerile articulare, regenerarea oaselor, îmbunătățirea memoriei și auzului

Odată cu înaintarea în vârstă, organismul începe să se modifice, însă azi, avem veşti bune pentru tine! Îmbătrânirea este un proces ce nu poate fi oprit, însă poţi folosi următoarele alimente pentru a-i întârzia apariţia…

Nuci: acestea întăresc vasele de sânge de la nivelul creierului, deoarece conţin acizi graşi omega-3. Aceşti acizi susţin oxigenarea creierului şi redobândirea memoriei.

Roşii: licopenul din roşii protejează celulele craniene şi îmbunătăţește memoria.

Mere: merele sunt bogate în pectină, fibre care susţin digestia şi sănătatea cerebrală. Rozmarinul: pe lângă lunga listă de beneficii, această plantă îmbunătăţeşte şi memoria.

Sfecla: conţine numeroşi nutrienţi esenţiali, ce regularizează presiunea sangvină.

Avocado: Avocado îi conferă organismului foarte multe beneficii, una dintre ele este menţinerea sănătăţii cerebrale.

În plus, poţi opta pentru prepararea reţetei de mai jos. Aceasta îţi va reda vederea, auzul şi te va ajuta să pierzi în greutate!

Ingrediente: • O rădăcină de ghimbir – 3 cm

• Scorţişoară – o lingură

• Miere – 2 linguri

• Lămâie– 2 bucați

• Hrean – 50 de grame

Preparare

• Curăță și pune la blender ghimbirul şi hreanul.

• Amestecă bine, după care stoarce lămâile, adaugă-le peste şi amestecă din nou, timp de câteva minute.

• Adaugă la final scorţişoară şi mierea, după care pune amestecul într-un borcan la frigider.

Utilizare: • Ia câte o linguriță din preparat, de două ori pe zi, dupa micul dejun și prânz.

• În maxim 4 săptămâni vei vedea că ai dat jos câteva kilograme şi sănătatea generală a corpului se va îmbunătăţi.